Pesan Untuk Diri


Bismillah

Banyak azam diri yang terpendam.

Hari-hari jerit dalam diri sendiri, nak berubah. Nak berubah yang macamana? Perubahan yang macamni;
Kalau hari ni ada di tingkat 2, esok rasa nak naik ke tingkat 3 sekurang-kurangnya. 
Itulah analoginya.

Tapi jujurnya saya bercakap tentang pakaian. Terasa diri ini sangat jauh ditinggalkan rakan-rakan se'kapal' 10 tahun yang lalu. Terasa sangat banyak kekurangan :(

Masuk 2014 ni, saya betul-betul berazam untuk bermujahadah lebih sikit dalam bab ni. Macam saya cakap tadilah. Analoginya kalau hari ni saya di tingkat 3, teringin juga nak rasa berada di tingkat 5.

Insya Allah, saya sendiri yang mahu. Bukan untuk sesiapa.

Baca lagi di sini
Mari
Tanam azam dalam diri
Semoga ada peningkatan dalam etika pakaian
Menjadi wadah untuk mengubat hati

Kecilnya diri ini :(
Banyak sangat kekurangan...

Ya Illahi
Dhiya

No comments