Tiada Istilah Monday Blues


Bismillah

Selamat datang, Isnin!

Sungguh, saya tak sempat nak rasa Monday Blues tu. Bangun pagi, dah perlu fikir persediaan kelas jam 8 pagi. Kemudian kena duduk berteleku sungguh-sungguh untuk sediakan bahan sebelum jumpa SV. Itu pun nasib perjumpaan hari ini ditunda esok. Masih ada masa untuk saya baca-baca lagi.

Kalau semester lepas, bukan main seronok lagi saya sebab kelas hanya 2 hari- Khamis dan Jumaat. Tapi sekarang, walaupun kelas hanya 3 hari, tapi rasanya saya ke jabatan setiap hari. Itu belum kira lagi kelas tambahan Pak Arab tu.

Berblog? Haih lagi la bercinta. Kena curi-curi masa sebab benda dah minat kan. Tapi kalau perasan, 2-3 entri kebelakangan ni memang tak ada gambar. Sebab tak sempat la nak belek satu persatu dan pilih-pilih macam dulu walhal bukan main banyak isu nak dikongsikan. Sedihnya!

Kawan-kawan DDD, doakan saya. Sokonglah saya supaya dapat terus menulis dan dalam masa yang sama dapat fokus kepada pengajian.

Salam sayang
Dhiya

No comments