Not in a good mood


Alhamdulillah Dah balik dua hari lepas, Khamis

Tak kuasa saya nak berebut di Karak hari Jumaat semalam tu. 
Sah-sahlah sesak lagi menyesakkan! 
Biar sanggup saya ponteng kelas Pak Arab (watak pertama) ni
Sebenarnya saya tak rasa ponteng pun 
Sebab dia ni adalah co lecturer dalam subjek audit- 
Yang main lecturernya adalah Dato KS (watak kedua) Hero hindustan tu- 
Yang baru semalamnya which was the scheduled class
Dato KS cakap yang Pak Arab tu dah tak lagi mengajar subjek audit ni 
Yang saya geram Pak arab ni nak juga ada slot dia setiap Khamis 
Dan siap bagi topik untuk present 
Which contradict dengan apa yang Dato cakap 
60% energy audit project, 40% exam yang semua datang dari Dato 
Dah Pak Arab ni nak juga bagi assignment kenapa 
Lepas tu nak juga kelas Khamis 
Menjadikan subjek ni ada 2 kelas dalam seminggu 
Ewah ewah 
(Marah ni. Marah!)

Masa saya drive untuk balik ke kampung
Dr. Mas pengikut setia Pak Arab tu- 
Yang kena juga attend kelas tu- 
Sesedap jari je taip kat whatapps group energy cakap saya lari dan escape presentation 
Takpelah dr 
Awak dah Dr kan 
Tuduhla apa pun 
Saya dah luahkan semua kat Dr.Z supervisor saya tu 

Jadinya lepas ni jangan harapla saya nak buka mulut dalam group for any discussions or tips
Teringin pula nak merajuk 
Dah la awak orang luar 
Tak daftar pun subjek ni 
Tak payah ambil exam dan assignment 
Tapi awak yang lebih lebih cakap saya ni student tak berdisiplin la etc 
Hanya kerana saya ambil keputusan tak datang kelas si Arab tu 

Saya suspect Dato Hindustan pujaan saya tu ada konflik dengan si Arab tu 
Tapi sebab Dato adalah pengarah 
Jadi haruslah Dato menang dan Pak Arab rasa tak puas hati kut 
Cuma tak boleh buka mulut 
Tapi tulah 
Student yang jadi mangsa 
Tambah tambah student final sem macam saya ni 
Sibuk dah macam menteri sumber tenaga 
Yang baru naikkan harga minyak 3 hari lepas 

Eh balik kampung raya lagi bagus la 
Terima kasih Dr. Z sebab menyebelahi saya
Buku di atas adalah rujukan untuk pembentangan Pak Arab 
Saya nak jual sebagai tanda protes saya

Lalalala!

Entri edisi luahan perasaan
Dahlia

No comments