Oktober


Bismillah...

Assalamualaikum!

October is coming! (sambil buat muka kelam kabut---)
Ya Allah. Masa sangat pantas berlalu...

Terkini, saya sudah kembali ke kampus sebagai pelajar semester akhir. Sibuknya sejak dari minggu pertama lagi sampai nak senyum pada diri sendiri pun tak sempat. (Over~)

Terasa lama benar saya tak menulis. Ialah...Sepanjang bulan September, saya buat entri repost Travelog Korea. Tambah pula sibuk berdesup ke sana ke mari dengan kelas dan projek saya yang agak rumit tu. Hidup saya memang agak complicated sekarang ni. Tak sempat nak cerita tentang hati dan perasaan sangat. 

2014 penuh diisi dengan banyak kisah. Saya dapat melaluinya dengan penuh motivasi. Terima kasih kepada kehidupan yang menjadi guru kepada perjalanan ini. Banyak lagi yang belum tercapai, tetapi Alhamdulillah atas segala pencapaian semasa.

Insya Allah, Oktober akan baik-baik sahaja. Doakan.

Salam sayang
Dhiya

No comments