The Versatile Blogger Award by Sinuha


Bismillah...

Sinuha, terima kasih atas ingatan. Maaf lambat sebab komitmen terhadap pengajian yang hampir tiba ke garisan akhirnya.

Berikut adalah 7 fakta tentang blogger Dhiya Dahlia yang rasanya biasa je- Tak ada yang istimewa pun.

- Menulis dalam DDD sejak tahun 2011. Menulis untuk diri sendiri, sambil mengangkat isu cakna bahasa.
- Menghargai pengalaman melalui pengembaraan.
- Sangat menepati waktu dan tak suka tengok orang yang lambat ( ke kelas, hadir mesyuarat malah janji untuk lunch atau dinner)
- Kalau keluar hujung minggu atau on travel, pertimbangan utama saya adalah tandas dan surau. Kalau dua benda ni fail, saya akan sanggup cari tempat lain.
- Suka bersendiri semasa bekerja (atau belajar) sebab potensi untuk fokus adalah lebih tinggi. Kalau ada kawan, selalunya saya akan jadi talkative. Group assignment/ meeting is exceptional sebab ianya lebih formal dan beragenda.
- I don't like FB anymore
- Tidak pernah memuat naik gambar wajah sendiri dalam DDD. Saya percaya penulisan saya dinilai pada isinya, tidak pada wajah penulisnya.

Alhamdulillah.
Done.

Maaf sekali lagi sebab saya tak dapat tag sesiapa sebab saya dah tiada masa untuk blogwalking.

Insya Allah sebaik saya lapang nanti, saya akan menulis dan berkongsi.

Salam sayang,
Dhiya

No comments