Sabtu


Bismillah

Hai Sabtu, tolonglah baik-baik saja. Terima kasih sebab beri saya sedikit ruang untuk berehat sambil menyiapkan kerja-kerja sekolah yang dah mula membukit. 

Minggu depan:
Isnin: Pembentangan Control Instrumentation (Pagi), Demo Energy Audit (Petang)
Selasa: Kelas Pak Arab 
Rabu: Kelas Energy Audit (Pagi),  Bahan Pengubah Tenaga (Petang)
Khamis: Dating dengan SV
Jumaat: Kosong lagi. Tapi mesti ada hal punyaaaaa
Sabtu: Nilai
Ahad: Nak tidur!

Uwaaa! Jadual untuk minggu depan dah penuh rupanya. Sobs!

Tak apalah. Mari optimis. Ini adalah semester akhir saya. Allah dah banyak mudahkan urusan saya selama 2 tahun kebelakangan ini. Jadi mengapa saya harus merungut itu dan ini lagi.

Rakan-rakan, tolong doakan saya kuat semangat dan positif. Saya dah harungi 90% perjalanan pengajian ini. 10% lagi adalah untuk saya sudahkan demi agama dan keluarga. Tolong ingatkan saya akan jalan yang indah-indah, serta bagaimana saya bermula :)

Salam hujung minggu
Dhiya

No comments