Tolong Doakan Saya #ProjekPhD


Bismillah

Kawan-kawan, tolong doakan kejayaan saya dalam proses permohonan eTPM ini. Saya sedar saya sungguh tidak layak memohon, tetapi atas rasa usaha itu penting dan yakin dengan ketentuan Allah- Saya teruskan juga niat ini. 
Saya sudah jatuh cinta dengan bidang ini dan momentum saya untuk ke arah ini adalah sangat maksimum. Saya sangat terinspirasi dengan orang-orang hebat yang pernah dan sedang berada di sisi saya. Tambah pula saya benar-benar minat dengan cabaran yang satu ini.

Kepada sesiapa yang berminat dengan skim Tenaga Pengajar Muda ini, UiTM sedang membuka permohonan secara dalam talian dan akan ditutup pada 16 November ini. Jadi cepat! Belilah nombor pin eTPM di mana-mana cawangan Bank Simpanan Nasional dan lengkapkan borang dalam talian ni cepat-cepat.

Saya sudah siapkan secara dalam talian. Sekarang tengah bertungkus lumus untuk menyediakan dokumen hard copy.

Saya yakin dengan ketentuan Allah. Kalau di mata manusia nampak macam tak layak, siapa tahu pada pandangan Allah kitalah orang yang dikehendaki.
Tak guna saya asyik cemburu melihat orang lain pergi jauh, sedangkan saya masih di takuk lama dan tiada usaha untuk memulakan langkah. Insya Allah semoga ini langkahnya. Semoga ada rezeki dan semoga Allah pelihara.

Salam Jumaat
Dhiya Dahlia

1 comment