Apa Memori Anda dengan TV Zaman Dulu-Dulu?


Bismillah

Saya yakin kawan-kawan blogger saya ramai yang lahir dalam era 80-an. Masa itu, internet memang tak ada. Medium informasi kita hanyalah televisyen sahaja.

 Teringat saya dulu, saya suka sangat menonton TV1. Setiap hari jam 5.30 petang akan ada rancangan kartun. Paling saya ingat, setiap hari Selasa akan ada kartun yang seronok dari Disney. Lepas habis tengok kartun, barulah pijak tanah bermain-main di luar.

Malam pula, tak banyak hiburan sangat. Sedar-sedar sudah tamat siaran. Saya pun abah sudah angkat masuk ke bilik :p
Hidup saya pada zaman kanak-kanak di era 80-an dulu sangat indah. Bila saya jumpa cerita ini, >>>>>Anda Mesti Rindu TV Channel Zaman Dulu<<<<<  saya terus klik dan baca. Betul-betul menggamit memori!

Bacalah sendiri!

Dhiya

 

No comments