DIY Bunga Tisu lagi (0.o)


Bismillah

Misi DIY bunga tisu ni disambung semula selepas berjaya siapkan tesis. Huehuehue! Kali ni kena serius lebih sikit sebab memang betul-betul nak diguna. Jadi kenalah fokus sama macam masa siapkan tesis tu kan?
Bunga-bunga tisu saya, untuk marketing pada hujung bulan ni~
Kepada semua kawan-kawan terutamanya B2B yang DIY, kerja ni memang bukan kerja mudah. Kalau nak mudah, hampa boleh pi bridal atau kedai-kedai kelengkapan persiapan kahwin dan upah depa buat. Sediakan duit ja. Tapi tapi tapi...kalau kata nak jimat, inilah jalannya (asalkan tidak membeli persiapan berlebih-lebihan la kan)~
Saya secara peribadi memang menyokong DIY ni. Di samping menjimatkan, ianya juga memberi kepuasan kepada saya. Kalau bercakap tentang masa, saya pun kelam kabut. Kehidupan sebagai seorang pelajar adalah sangat mencabar dari segi pengurusan masa. (Yang bekerja pun sama, kan?). Tapi kalau kita dah memang tekad dan mahu, kita akan buat apa saja. Betul kan? :)

Berbalik kepada DIY bunga tisu saya ni, yep ini adalah special version dan tak banyak- Dalam 50 pcs sahaja. Nanti saya akan buat perkongsian penuh khas untuk B2B. Niat nak kongsikan tutorial pun ada, cumanya akan ambil masa sikit sebab tutorial ni kan kena ada gambar dan penerangan. Tapi rasanya boleh tengok entri-entri lama saya dulu, ada je cerita dan idea lain DIY ni. For now, saya letak gambar, kasi 'cucuh api, sakit hati". Hahaahah!

Dhiya

3 comments


  1. Salam Dhiya,

    DIY memang jimat tp yang penting puashati. Btw..cepat2 buat tutorial. Guna paper apa dan beli kat mana?

    ReplyDelete
  2. cantik...dah lamer xDIY bunga tisu...busy sket lately...hehehe...

    ReplyDelete
  3. Jangan lupa yg royal blue n yellow gold..hahahahahahahaha

    ReplyDelete