Tarikh Viva


Alhamdulillah

Dah dapat tarikh viva
Setelah SV endorse draf tesis saya tengahari tadi.

Saya yang baru dapat tarikh viva ni pun dah bukan main gembira, inikan pula 5 orang classmates saya yang dah selamat membentangkan hasil kajian masing-masing tadi. Nampak la senyum sampai ke telinga~

Insya Allah
Saya punya slot memanglah lambat sikit dari orang lain. Tapi saya tetap bersemangat juga kerana boleh dikatakan ini adalah tugasan saya yang paling akhir sebelum dianugerahkan Ijazah Sarjana.

Doakan saya dapat melaluinya dengan baik.

Ahad (esok)- Bangi
Isnin- Jumpa SV

Selasa- Aim for submission
Rabu- Study for interview
Khamis- Interview SPA
Jumaat- Struggle for the event
Sabtu- The day
Khamis berikutnya- Viva

Saya mahu kembali kepada masyarakat sebagai seorang Dhiya yang baharu. Lebih berwawasan dan bermotivasi dalam segala lapangan yang diceburi :)

Salam sayang,
Dhiya

No comments