Dhiya Jual: ViTAMiNDA - Gula-Gula Untuk Minda


Bismillah...

Kali ini saya nak kongsikan produk ViTAMiNDA keluaran KiTANi yang sudah mula menerima sambutan di kalangan pengguna.
ViTAMiNDA merupakan gula-gula kunyah yang membantu meningkatkan kesihatan dan pertumbuhan anak-anak. Ia juga membantu dan menyumbang kepada kecerdasan minda.

Produk: ViTAMiNDA- Gula-gula Untuk Minda
Pengeluar: KiTANi
Harga: RM39 (Penghantaran PERCUMA!)
Berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia
Tablet ni macam gula-gula yang kita makan masa kecil-kecil dulu. Ala....ada......Sekarang pun ada lagi. Yang perisa susu tu~
Kunyah pun bukan sebarang kunyah. Ada manfaat di sebaliknya. Tablet ini mengandungi Omega-3 DHA yang membantu mengoptimumkan memori dan keonsentrasi (perhatian) anak-anak. Memandangkan Omega-3 DHA ini memang tidak dihasilkan oleh badan, jadi pengambilan makanan tambahan yang mengandung Omega-3 DHA adalah cara yang paling tepat, terutamanya untuk kanak-kanak :)

Selain Omega-3 DHA, tablet ini juga mengandungi ekstrak Gingko Biloba, Bacopa Moniera, Kismis, Gotu Kola, Kurma, Madu dan susu kambing yang sangat membantu peredaran darah dan imunisasi kanak-kanak. Memang. Memang bukan gula-gula biasa. Daripada dok kunyah gula-gula 3 seposen, lebih baik ditukarkan dengan tablet ni :)

Mix flavor of chocolate and strawberry!
Halal, buatan Malaysia
Fakta nutrisi juga ada di bahagian belakang kotak.
Satu botol ada 30 biji. Untuk kanak-kanak bawah 12 tahun, sehari sebiji. Atas 12 tahun, 2 biji sehari.
Jadi bergantung kepada umur, samada sebulan atau 15 hari sebulan. Insya Allah berkat usaha dan doa, anak-anak kita akan memberi perubahan positif dalam sesi persekolahan tahun baharu ni.
Anak-anak ligat di sekolah, moga-moga ViTAMiNDA dapat membantu memberi kecergasan kepada mereka untuk mengharungi aktiviti seharian.

Saya dah order untuk anak-anak akak. Hadiah sesi persekolahan lah katakan~ Masih menunggu consignment tiba di depan rumah :)

Berminat?

Tawaran istimewa kepada anda:
Harga: RM39 (Penghantaran PERCUMA!) 

Emailkan pertanyaan dan tempahan anda kepada:
diahalida@gmail.com  

Cepat sebelum terlambat, 
Dhiya Dahlia

1 comment