Oh, Hampir Terlupa!


14 Julai 2012- Retreat @ Colmar Tropicale Bukit Tinggi, Pahang

Ini adalah entri backdated

Alhamdulillah. Setinggi-tinggi kesyukuran saya panjatkan kepada Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Dek kesibukan kerja, saya sudah hampir lupa akan pengalaman yang satu ini.


'Sakit hati' saya yang sebelumnya telah 'dipujuk' dengan retreat yang istimewa ini. Kurang dari setahun bekerja dengan mereka di sini, saya diberikan seribu satu kelebihan untuk mengikuti pelbagai aktiviti mereka. YES telah membuka peluang seluas-luasnya untuk saya belajar dan meneroka dunia kerjaya dan meningkatkan kualiti diri. Saya benar-benar terinspirasi oleh mereka.

Retreat kali ini adalah bersempena dengan pengambil alihan tampuk kepimpinan YES selepas AGM yang lalu. Ini boleh dikatakan sesi brainstorming untuk ahli team yang baru. Biarpun saya bukan dalam sebahagian team itu, tetapi saya berpeluang belajar banyak benda daripada mereka. Paling penting, saya telah membina jaringan persahabatan dengan ramai orang, sekaligus membina keyakinan diri untuk berkomunikasi dengan orang lain. :)

Pemandangan dari tingkap bilik penginapan saya. Untunglah...Dek kerana hanya saya seorang sahaja peserta perempuan yang single, dapatlah saya menginap sendiri!
Sifu saya dan anaknya Sufiya. Sampai ke sudah Sufiya ni tak nak dengan saya. Haih (-.-) Aura tu belum ada, Dhiya~
Fountain
Sisi malam
Le Chevalier Ballroom- Tempat program kami diadakan
Pandangan depan. Tempat yang menarik. :)

Sekian dulu gambar-gambar buat tatapan. Ada cerita lagi nanti.

Salam Sayang,
Dhiya

No comments