Terkini

Satu
Sibuk mengemas. Perjalanan akan bermula petang atau malam ini. Antara teruja, seronok dan semangat, semuanya bercampur baur. Moga ini langkah terbaik untuk diri saya.

Dua
Cerita dan pengalaman saya di majlis besar Nurul masih tertunggak. Saya masih belum nampak ruang untuk bercerita. Kesibukan ini benar-benar menghimpit ruang santai saya. Mungkin...Mungkin dalam minggu ini atau minggu hadapan, apabila semuanya kembali tenang.

Tiga
Berita gembira ini mungkin sudah dikongsi dengan ramai rakan baik saya, malah mereka telah banyak membantu. Terima kasih yang utamanya untuk Izyan dan Aliff yang banyak membantu saya semasa berada di sana minggu lepas. Semuanya tak terbayar dengan nilaian wang ringgit. Hanya doa ikhlas semoga rezeki kalian terus dilimpahi berkat.

p/s: Tunggu nanti!

No comments