I Need a Vacation


Lately aku lesu sangat. Nak kata Nuha meragam, tak pun. Masa growth spurt dia awal bulan haritu lagi teruk meragamnya aku rasa.
Bila aku selidik-selidik balik, aku rasa aku tahu apa puncanya.

I need a vacation
Sumber
Dah lama sebenarnya kami tak bercuti. Our last vacation was on January, during my birthday. Babah Nuha pun satu, sibuk memanjang. Tu yang tak boleh ke mana-mana tu. Minggu depan dah cuti sekolah, memang big NO sangatlah kalau nak book hotel. So persoalannya di sini, bilalah nak bercutinya?

Aku ada hint suami aku untuk ke Cameron Highland. Tapi kau faham-faham lah kalau ke Cameron tu macam mana. Short weekend pun ramai orang. Long weekend memang taklah~
Nak ke pulau, rasanya belum lagi. Nuha masih kecil. Lagipun pulau thingy ni tak boleh 2-3 hari. Paling kejap kena 3 hari 2 malam.
Buntu jap.

Kawan-kawan, kalau ada hotel-hotel menarik di Melaka yang mesra bayi, boleh tolong suggest kat aku? Kami ni sebenarnya dah jenuh ke Melaka. Tempat sama je. Tapi kalau ada hotel-hotel yang hipster, menarik, boleh cadangkan k. Kami suka explore tempat baru dan menarik.

Terima kasih
Dhiya

No comments