Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012


Seperti tahun-tahun sebelumnya, saya tidak pernah ketinggalan untuk ke PWTC.
Alhamdulillah, saya berpeluang ke sana pagi ini. Jangan tanya bagaimana saya boleh menyusup pergi. Ini baru pusingan pertama. Ada beberapa pusingan lagi untuk saya datang. Huhu!

Boleh jadi tak terkawal hidup bila tengok buku-buku yang bermacam genre dan judul. Rasa seperti hendak diangkut pulang kesemuanya.
Bagus. Duit gaji bulan ini sudah diperuntukkan sedikit untuk buku-buku yang dihajati. Cukuplah untuk stok setahun sementara menunggu Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013.

Eh. Bukan Kopi Pecah tau. Buku ini dicadangkan oleh Nabil, rakan baik saya. Kita tunggu- betul ke prediction tu~
Paling saya puas hati, saya berjaya mendapatkan beberapa naskah SOLUSI backdated series pada harga yang sangat-sangat awesome. Alhamdulillah. Cepat-cepat ke booth Telaga Biru Sdn Bhd. Anda pasti teruja!

Akan datang lagi untuk pusingan kedua dan pusingan ketiga. Sekali datang? Heh. Itu bukan Dhiya~

p/s: Senang pergi bersendirian. Empat jam di booth yang sama pun tak ada orang ambil tahu. Oh ya...Jangan lupa bawa beg galas besar atau troli untuk angkut buku-buku hasil belian anda. :)

No comments