Bunga Tisu Dibuka untuk Tempahan!


Assalamualaikum

Pengumuman!

Pengumuman!

DDD dengan rasminya mengumumkan tempahan bunga tisu dibuka semula bermula hari ini.

Mungkin ramai yang belum maklum, saya memang pengantin yang mendokong semangat DIY terutamanya bunga telur tisu ni :) Jadi bagi merealisasikan hajat bakal pengantin yang teringin akan bunga tisu ni, saya sedia membantu anda. Tapi dah tak jadi Do It Yourself la~ I Do It For You rasanya lebih sesuai. Hahahah!

Ni antara contoh terbaharu bunga tisu yang saya buat untuk majlis saya sendiri. Gebu sampai rasa macam nak tepuk! Tapi mengenangkan majlis sendiri punya, tak tergamak pula nak buat begitu. Tokey pun obses dengan bunga tisu yang dia sendiri buat untuk majlis diri sendiri.
Sedikit info tentang bunga tisu yang saya hasilkan:
- Saya guna tisu lembut yang macam IKEA punya tu. Saya tak guna crepe paper untuk tempahan
- Memang fragile, tapi saya simpan dalam kotak keras yang boleh melindungi bunga-bunga tisu ni dari terduduk
- Dibuat dengan penuh cermat

Saya beroperasi di Kuala Lumpur. Rakan-rakan yang berada di Petaling Jaya sekitar Hilton PJ, Amcorp Mall, Angkasapuri, Pantai Dalam, bolehlah buat tempahan dengan saya kerana Insya Allah produk boleh dihantar terus ke tangan anda. Yang di sekitar KL dan Shah Alam walau tak tersebut lokasi anda, kita boleh bincang :)

Tempahan hendaklah dibuat 2-3 bulan sebelum majlis. Saya hanya menerima 2 tempahan untuk majlis yang sama bulan. Contohnya kalau kenduri anda bulan 1, hanya 2 pelanggan saja saya akan ambil. Saya buat sendiri, tak ada pembantu. Jadi saya tak menang tangan kalau buat banyak.

* Terma dan syarat lain akan dibincang dalam email.

Hubungi:
diahalida@gmail.com

Beri salam
Kenalkan diri
Be friendly :)
Bunga tisu saya yang bersemayam di tepi pelamin. Ramai sangat yang menegur dan merayu barang sekuntum dua. Habis je kenduri, tinggal tempat cucuk je~
p/s: Sekarang saya ada tisu warna merah darah, hijau pucuk pisang, putih suci dan royal blue. Masih available. Kalau minat, email saya cepat-cepat!

Dhiya

3 comments

  1. cantik sgt ni untuk wedding.. sy dulu pakai utk hantaran

    ReplyDelete
  2. saya pun guna bunga tisu masa hantaran bertunang dulu. bunga ni khas buat bunga pahar je :)

    ReplyDelete
  3. Bunga biruuuuu please...hahaha..sengal betol kwn ko ni dayah,,

    ReplyDelete