Hai, Khamis!


Assalamualaikum

Masya Allah.
Minggu ini sudah melewati Khamis. 

Abah sudah dibenarkan keluar dari IJN semalam. Saya sendiri pun terkejut sebab waktu dapat mesej dari abah tu, saya tengah terkial-kial membawa pakaian mak dan abah yang sudah siap dicuci untuk ke IJN kembali. Syukur sangat sebab kata jururawat, abah ni boleh dikatakan antara pesakit fast track. Cepat recover dan kuat semangat :)

Orang yang berkelana jauh pun akan pulang hari ini. Gembiranya saya bukan kepalang. Tapi saya masih kekok untuk bercerita tentangnya apatah lagi mahu menulis 'suami saya' dalam DDD. Hahaha! Macamana tu?
Saya sudah 'jumpa' tempat best untuk membeli ikan dan sayur yang segar. Masya Allah seronok sangat sebab tempatnya besar dan dekat sangat dengan rumah. Ikan-ikan yang dijual segar-segar sambil segera bercita-cinta untuk menjadi surirumah sepenuh masa!

Tempahan bunga tisu telah dibuka kembali secara tidak rasminya. Mode pengantin baru masih ada dan saya masih malas-malas untuk menyiapkan bunga-bunga tu. Tapi ada jiran mak yang berkenan sangat dengan bunga tisu pahar saya dulu dan dia minta saya buat untuk kenduri anaknya pada bulan November nanti.
Tempahan dibuka. Sekitar PJ, Shah Alam dan Kuala Lumpur. 

Cerita bisnes, entri lain lah!

Bai

Dhiya

1 comment

  1. alhamdulillah....cepat recover....bunga tisu? mesti cnatik...

    ReplyDelete