DIY: Peta Lokasi Majlis Kenduri


Bismillah

Hari ini dengan jayanya saya telah siapkan peta lokasi pula.  Maklumlah, warga pasca GST- Kenalah fikir dan usaha lebih sedikit untuk pastikan bajet tak burst. Lagi pun, saya tak ada masalah untuk DIY benda-benda mudah sebegini. Kemahiran ada, minat pun ada Alhamdulillah.
Banyak cara, kaedah dan perisian yang boleh digunakan untuk menyiapkan peta ni. Kalau yang sempoi, guna MS Word pun boleh malah hasilnya mungkin jauh lebih mengancam. Kalau yang ada kemahiran Adobe tu, silalah manfaatkan bakat anda sebaik mungkin.
Tempahan? 
Ada juga hajat untuk bantu kawan-kawan DIY siapkan peta ini pada harga yang berbaloi. Tapi bukanlah rakan-rakan yang memerlukannya dengan kadar segera. Saya sendiri pun sedang sibuk (tunggang terbalik dengan persiapan sendiri) Jadi rakan-rakan yang ingin dan memerlukannya pada bulan 7 ke atas, kalau berminat- bolehlah email saya. Syarat mudah: Tak cerewet (sebab saya amatur). Hahahah!

Banyak lagi DIY dan review yang berada dalam senarai. Dah macam assignment zaman-zaman pengajian kampus pula!
Tunggu, ya~

Dhiya

3 comments