DIY Bunga Telur


Bismillah

Sekarang ni memang fokus pada projek ini sahaja. Tembak gambar dah kurang, blogging pun dah jarang.
Kalau tengok pada timeline, saya kena sudahkan semua ini selewat-lewatnya pada bulan Ramadhan. Insya Allah ada dalam 3 batch je lagi sebelum angkat bendera 'pencen'.
Ini antara hasil terbaharu saya. Untuk pengetahuan, saya sekarang dalam proses menyiapkan batch warna yang sama, tetapi kualiti yang sedikit berbeza (bunganya lebih gebu sebab saya lapiskan kertas saya dengan lebih banyak- Malas nak tengok dah sebenarnya~).
Jangan tanya sebab apa biru. Jawapannya tak ada kaitan dengan tema baju atau scallop khemah atau pelamin.
Ramai yang tanya bagaimana saya buat bunga ini nampak gebu. Pernah dengar ilusi optik tak? Orang tu nampak gemuk sebab pakai baju besar atau orang tu nampak kurus sebab pakai baju belang memanjang ke bawah. Ha sama konsep la tu.
Macam yang saya cakap tadi, ni batch pertama. Batch terbaru lapisan bunganya lebih tebal. Harapnya tak sampai tahun depan baru saya kongsikan gambar tu :p
Aim seterusnya adalah DIY bunga stokin dan DIY hantaran. Hahhahahaha...dekat dah...dekat daaaahhhhhh!

Dhiya

5 comments

  1. cantik.. tenang je warna biru..cool

    ReplyDelete
  2. terima kasih semua. doakan saya dapat siapkan diy saya dengan penuh jayanya

    ReplyDelete
  3. Weeehuuuu!!! Dah x lame dh Cik D kite ni...hehehehe.lalalalalala

    ReplyDelete