Sabtu 25 Februari 2017


Bismillah and happy weekend!

Sekarang saya di pejabat suami saya. Tak. Anda tak salah baca. Saya tak salah tulis. Saya di sini sejak jam 11 malam tadi, menemani dia.

Sabtu kami tak indah macam orang lain (minggu ni sajalah). Boleh pergi mall dan makan di kedai hipster. Tak. Tak.
Pagi tadi dia bertungkus lumus dengan kerjanya di rumah. Saya memang tak expect pun untuk keluar ke mana-mana, satu sebab saya tahu dia tengah banyak kerja. Dua sebab kami belum gaji. Jadi kami hanya bersarapan dan makan tengahari di rumah saja (which is very rare for us).

But it's okay. Rasanya kami labih happy macamni. Duduk rumah, freestyle dan lebih jadi diri sendiri. Tak payah susah hati nak makan kat mana, nak solat kat mana, toilet mall teruk and whatsoever~

Saya tak boleh bantu banyak. Saya cuma tolong susun drawing dan gulung selain tebuk lubang pada dokumen tender. Semua tu nak dihantar kepada client hari Isnin nanti.
Life's good. We are more than happy. Hujung minggu ni, walaupun tak macam hujung minggu orang lain, tapi saya rasa rasa inilah cara kami spend masa bersama.

I am proud of myself. Doakan kami terus!

Dhiya

1 comment