Baucer Buku 1 Malaysia 2014


Bismillah

Alhamdulillah

Dah selamat ambil BB1M di fakulti semalam. Asalnya rancang nak ambil hari ni, tapi dah alang-alang semalam agak senggang- Buat semua sekali harung.

Pesta Buku Antarabangsa PWTC pun dah dekat. Memang molek sangatlah. Tak sabar rasanya nak memborong buku di sana.

Kepada yang berhajat untuk menukar BB1M kepada wang tunai, harapnya dapatlah fikir banyak kali, sebab peluang ini adalah peluang keemasan yang tak semua orang boleh dapat. Belilah buku untuk bacaan. Kaji balik betapa pentingnya amalan membaca hingga dalam Al- Quran pun disebut.

Terima kasih BB1M kerana membantu sedikit sebanyak keperluan akademik saya. :) Sejak tahun lepas, Alhamdulillah saya memang gunakan BB1M di Pesta Buku Antarabangsa PWTC. Puas hati sangat dan itu pun masih berbaki.
Syukur sangat.

Dalam ribut taufan ujian yang macam-macam, saya masih dapat rasa yang Allah sedang dan sentiasa mencukupkan keperluan saya.
Untuk mereka yang mengkhianati saya, saya doakan agak kalian cepat sedar. Hilang harap dan percaya dengan Allah telah buat kalian tamak dan menikam saya dari belakang. (Emo)

p/s: Ada rakan yang bertanya samada BB1M boleh ditukar kepada wang tunai atau tidak. Jawapannya tidak boleh. Di bahagian belakang BB1M sudahpun tertulis garis panduannya. Tak payah la tukar jadi duit. Pesta Buku Antarabangsa PWTC dah dekat...Jom kita borong buku di sana!

Terima kasih
Dhiya

1 comment