Sangaaat Sibuk


Bismillah

Ini bukan yang pertama. Entah alasan yang kali ke barapa, saya sendiri pun tak tahu.

Tapi kali ini memang benar-benar sibuk. Sejak pulang dari bercuti 14 dan 15 Febuari lepas, saya didatangi bebanan tugas yang luar biasa beratnya. Seminar saya mencecah 100 orang. Setiap hari menerima panggilan yang macam-macam perangainya. Kalau yang elok, eloklah. Kalau yang sebaliknya, saya pun jadi tunggang terbalik!

Alhamdulillah saya dah berjaya mendaftar diri sebagai pelajar di UKM pada tarikh yang disebutkan di atas. Dugaan memang banyak. Moga saya tabah dan berlapang dada atas semua ujian dan belaian dari Illahi ini. Insha Allah kalau ada masa terluang, saya akan tulis satu entri tentang ini :)

Cumanya sekarang saya rasa terkurung dengan tugas yang berlambak-lambak. Sehingga satu tahap, saya rasa tekad untuk berhenti. Setiap hari saya melihat sikap jelik yang tidak boleh diterima akal. Datang lewat ke pejabat sudah jadi seperti kebiasaan dan bukan lagi kesalahan. Entah. Mungkin sebab sudah menjadi kepantangan saya melihat sesuatu yang bukan pada tempatnya. Sebab itu saya jadi menyampah.
Lantak.

Banyak juga cerita yang ingin saya kongsikan di sini. Sangaaaat banyak. Tapi saya sangaaaat sibuk!

Oh apa lagi alasan saya. Semua orang diberi 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Adakah hanya saya seorang yang merungut kerana sibuk dan tidak cukup masa?
Anyone, Please?

Salam sayang
Dhiya

No comments