Macam Tau Je...


Macam tau je saya sedang tulis pasal dia...

Hari ni saya terima mesej di FB. Besar sungguh hajatnya. Rasa tak layak pula~
Kalau baca balik perbualan tu, rasanya English dia lagi sempurna dari English saya kot....

Tapi saya tak kisahlah. Belajar dia, belajarlah juga saya. Nak menolong orang tak boleh berkira sangat.
Sedang berdebar tunggu empat essei yang akan dihantar melalui email.
Ya Allah mudahkanlah jalan nak menolong rakan saya nan seorang ni.


Proofread? Tak layak rasanya nak dipanggil proofreader. Tolong betulkan mana yang patut je Insya Allah.

Eh kalau ada di kalangan sahabat blogger yang ada kebolehan proofread dan nak bantu sahabat saya ni, boleh emailkan maklumat anda ke diahalida@gmail.com.

Bila bersembang dengan dia tadi, terus bersemangat nak siapkan entri backpacking di bawah dan terus rasa rinduuuu sangat pada Korea.
:( Rindu sobs!

Salam sayang,
Dhiya

No comments