Rindu Pada Diri Sendiri


Sejak sebulan ni, saya macam dah jadi orang baru. Banyak benda baru yang terjadi. Kadang-kadang teruja, kadang-kadang tertekan dan putus asa, dan kadang-kadang semuanya selalu berubah terutamanya emosi.

Saya rindu nak tulis dalam DDD tentang masakan. Saya rindu nak cerita pengalaman hujung minggu yang macam-macam. Saya rindu untuk best review dan banyak lagi!
Tapi betullah...Kita kena move on. Hidup pada takuk yang sama saja buat kita jadi kolot. Sebab itu saya ambil keputusan untuk buat sesuatu yang baru awal bulan ini.

Kerja baik-baik saja. Saya sekarang duduk dengan orang-orang stabil dan selesa. Saya lihat mereka masih makan walau sudah pukul 9 pagi. (Get what I mean?) Kadang-kadang attitude mereka terhadap saya yang duduk di strata bawah sikit ni pun nampak lain. Kalau korang tau aku layak jadi pegawai, mesti korang terdiam~! Wakakakakaka 
Tak apalah...Pangkat, darjat dan kedudukan tu semua sekejap saja. Bukan nak dibawa ke kubur atau bukan untuk mati reput di atas kerusi dengan jawatan itu pun. Hekhek~!

Review kahwin masih belum selesai. Ada juga beberapa cerita short vacation kami yang saya masih peram. Entah bilalah semua tu saya sempat nak kongsikan.

Masa rehat hampir tamat. Penulisan ini pun segera perlu ditamatkan. Semoga saya sempat menulis lagi nanti.

Salam sayang
Dhiya

No comments