Cerita Beijing


Bismillah

Sudah sebulan saya pulang dari Beijing. Tapi belum ada satu entri pun tentang perjalanan saya ini. Maaf.

Maaf sangat.

Kehidupan baru memegang status pelajar bukan suatu yang mudah. Tapi saya berpuas hati atas segala yang Allah aturkan sekarang. Ada tawa, ada air mata. Tapi saya yakin Dia takkan berikan semua ini tanpa sebab yang munasabah demi kabaikan saya. :)

Berbalik kepada cerita Beijing, saya kepilkan satu gambar untuk tatapan pembaca. Cerita penuh entah bila. Mungkin dalam cuti semester bulan Jun nanti. Nasiblah~

Gambar diambil sebelum berlepas. Rezeki baik kali ini- Dapat tempat duduk tepi tingap. Maka saya muat habis-habis lensa saya di situ. Tak kasi can orang lain dah :p
Maaf kepada rakan dan sahabat handai yang mengikuti blog ini tanpa cerita terbaru. Saya sibuk dengan perjuangan baru saya. Mohon doa kalian, agar saya dapat bertahan :)

Salam sayang,
Dhiya Dahlia

No comments