Solusi


Lama betul langganan saya dengan Majalah Solusi terhenti. Rasanya ada beberapa sirinya yang saya tidak sempat miliki.
Saya terlampau sibuk workaholic sangat hingga terabai tanggungjawab kepada diri sendiri untuk menambah ilmu pengetahuan agama.

Alhamdulillah. Hari ini memilih untuk menaiki tren untuk ke tempat kerja. Kasihan Baby K saya, teruk berjalan jauh semalam. Dia direhatkan.
Dalam perjalanan ke tempat kerja, dapatlah saya singgah di kedai berdekatan. Memang sudah berhajat untuk membeli Solusi.

Isu No. 40: Misteri Poligami

Nah. Perlu baca.
Pernah seorang rakan bertanya kepada saya,
"Bagaimana poligami cara Rasulullah?. Adakah Baginda mengumpulkan kesemua isteri Baginda yang lebih dari empat orang itu dalam satu masa atau bagaimana?"

Hm. Susah juga hendak menjawab. Kepada rakan-rakan yang arif, mohon kongsikan ilmu dan pengetahuan anda dengan saya, ya!
Dalam masa yang sama, biar saya khatamkan isu ini dengan Solusi dulu. Apa yang menarik, saya akan kongsikan nanti, Insya Allah.

p/s: Isu dewasa, kerana saya dihambat kedewasaan!

No comments