Eh Hai


Bismillah

Lama betul saya tak kembali menulis selepas balik kampung dan cerita tentang Patin Pahang tempoh hari.

Entahlah...
Nak kata sibuk sangat, tak juga.
Nak kata senang lenang sangat, pun tak juga.

Idea menulis hilang dibawa jin. Bila buka je blog, create new post, terus blank. Hahhaha! Macam manalah nak jadi blogger of the year ni!

Hari ni saya macam free sikit. Tu yang paksa juga menulis. Say hi pun jadilah! Saya rindu sangat DDD! Sangat!

Banyak sangat yang berlaku dalam bulan Oktober 2017 ni. Semuanya Alhamdulillah buat saya sangat bersyukur dan gembira. Saya akan kongsi sikit-sikit nanti ok! Doakan saya.

Rindu,
Dhiya

1 comment

  1. Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete