... #MH370


Bismillah...

Remuk, robek habis hati saya tatkala mendengar sidang media oleh PM malam tadi. Saya mendengarnya agak lambat kerana meraikan Yan dan Aliff dalam satu majlis makan malam.

Sakit
Untuk menerima perkhabaran ini.
Walaupun tiada ahli keluarga dalam pesawat, tapi saya dapat rasakan kepedihannya.
Seluruh rakyat Malaysia wajar untuk berdukacita. Ini bukan lagi masalah 'mereka dan keluarga mereka', tapi ini adalah perkongsian seluruh Malaysia.

Saya secara peribadi masih mengharapkan keajaiban dari Tuhan. Selagi tiada bangkai pesawat atau jasad ditemui, saya sedang beranggapan mereka semua sedang selamat di daratan, cuma sedang menunggu untuk diberikan bantuan...

P/s: Tiba-tiba Elis bagitahu yang dia akan ke Beijing atas urusan kerja dalam masa terdekat ni. Urgh!

Doakan MH370,
Dhiya Dahlia

No comments