Cuti Sekolah dah Dekat. Jom Booking Hotel Anda!


Bismillah

School holiday is just around the corner. Jaga-jaga, musim melancong dan cuti-cuti Malaysia sudah tiba! Orang yang paling bekerja kuat untuk cari duit dan dalam masa yang sama berfikir macam mana nak spend (buang) duit tu adalah mak ayah la. (Hahhahaha!)
Macam aku, aku dah selamat book family villa di Perak hujung November nanti. Insya Allah kami sekeluarga akan berkumpul di sana. Nanti aku review okay! Korang dah book ke? Cepat oi...Cuti sekolah, semurah-murah hotel pun boleh fully booked.

Dulu-dulu aku memang tak berani ambil risiko pergi bercuti waktu school holiday. Aku akan seboleh-bolehnya elak. Tapi bila fikir-fikir balik, sampai bila nak elak? Esok kalau Nuha dah sekolah, cuti sekolah je lah masa untuk kami bawa dia berjalan-jalan. 
So sekarang aku baru je try-try book hotel dalam waktu school holiday. It was not too bad. Cuma memang kena awal. Serius kena awal. Jangan last minute and I think now is the best time to book your hotel.


So entri ni aku publish sebagai seruan dan reminder kepada rakan-rakan parents di luar sana supaya cepat-cepat book hotel untuk bawa anak-anak dan keluarga bercuti sempena cuti sekolah ni. Reward yourself, spend a bit and enjoy! Ingat, family first. Kerja sampai mati pun tak habis. Pergi lah bercuti. Insya Allah keluarga kau akan menghargai dan menyayangi kau. Amin.

Boleh klik link di atas untuk jalan-jalan tengok destinasi impian korang. Lepas jalan-jalan, book la wei. Kang gigit jari je tengok orang bercuti, kau kukut daun kering kat halaman je.

Dhiya

4 comments