Koleksi Terbaharu


Bismillah

Cerita DIY bunga telur saya lagi. 
Saya dah berjaya siapkan batch kedua bunga tisu ni beberapa hari lepas. Dah selamat masuk kotak, sealed dan simpan elok-elok dan hanya akan dibuka pada sehari dua sebelum hari kejadian Insya Allah.
Nak buat kerja-kerja DIY ni, memanglah kena ada passion. Kalau tak, apa yang kita buat semuanya sekadar hangat-hangat tahi ayam.
Kalau nak dikenangkan, saya mulakan semua ini sebagai hobi semata-mata. Tapi lama kelamaan saya dapat rasakan minat itu mula menebal. Saya kumpul bahan dan mulakan projek ini sejak saya masih bekerja dan sekarang sudah habis belajar. Bayangkanlah dah berapa lama saya menghadap minat ini :)

Sekarang ada satu lagi batch bunga biru yang sedang menanti untuk 'dikerjakan'. Rasanya dalam 100 pokok juga. Harapnya saya dapat sudahkannya dengan baik kerana bermula minggu depan saya sudah mula bekerja. Takut juga kalau komitmen kerja tinggi dan tak sempat nak tengok semua ni~

Untuk B2B yang akan melangsungkan majlis sempena cuti CNY ini, tahniah dan selamat pengantin baru. Saya akan menyusul Insya Allah. Eh~

Dhiya Dahlia

No comments